Forum Sojuszu 220 Volt

Opis forum


#1 2009-08-23 13:38:03

Meteor

Administrator

Zarejestrowany: 2009-06-21
Posty: 103
Punktów :   

BOHATER

Zacznijmy od tego czym albo kim jest Hero

- Hero występuje dość licznie na serwerach wersji T3
- Hero szkolimy z jednostki wyprodukowanej w danej osadzie z dowolnej jednostki Piechoty bądź Kawalerii nie będącej jednostka zwiadowcza (w każdej nacji 5 możliwości)
- Hero bez względu na to z jakiej jednostki jest zrobiony zawsze zjada 6 cropa/h i daje tyleż samo pkt OFF
- Hero zdobywa doświadczenie za pokonane jednostki (licząc je oczywiście cropowo) zarówno w OFF, jak i w DEF. W przypadku gdy w obronie jest kilku Bohaterów exp dzieli się równo miedzy nich. Exp potrzebny na zdobycie kolejnego lvl przez Hero można sprawdzić w FAQ
- Hero ma taka prędkość jak jednostka z której został zrobiony
- żeby mieć Hero musimy mieć najpierw Dwór Bohaterów oraz dana jednostkę w osadzie (Hero jest dosłownie tworzony z jednostki). Dodatkowo Hero służy do podbijania oaz (co zostanie omówione w innym temacie)
- lvl Dworu Bohatera nie ma wpływu na czas wskrzeszania/tworzenia Hero
- Hero można wskrzeszać, jeśli Nam padnie w bitwie (czemu Hero może paść opisane dalej). Koszt i czas jego wskrzeszenia zależny jest od lvl na, którym jest Hero. Maksymalny koszt wskrzeszenia Hero to 240k danej surki (tzn. jeśli jednostka z której zrobiony byl Hero kosztowała głównie Drewno to najpierw drewno osiągnie swój limit, potem coś innego itd.) przy czym od 60 lvl koszt wskrzeszania nie rośnie dalej. Koszt wskrzeszania jest tym wyższy im droższa jest jednostka z, której został wykonany
- Hero dysonuje 5 statystykami: Atak, Obrona, Bonus OFF, Bonus DEF, Regeneracja, które omówię dalej. W każdą statystykę można wpakować maksimum 100 pkt (dostajemy 5 pkt na każdy lvl doświadczenia Hero)
- można mieć 3 Hero "naraz". Polega to na tym, ze gdy zginie Nam Hero zostaje on przeniesiony do czegoś w rodzaju "banku pamięci". W międzyczasie zamiast wskrzeszać starego Hero można zrobić nowego, a starego będziemy mogli wskrzesić gdy zginie Nam ten nowy. Jeśli po tym nadal będziemy chcieli innego to operacje można powtórzyć. Dopiero gdy zginie Nam 3 różnych Hero to wtedy, zanim zrobimy nowego to z ktoregoś z "banku pamięci" trzeba będzie zrezygnować. Aktywnego (czyli takiego, którego można wysyłać wraz z armia) można mieć tylko 1 w tym samym czasie

W jaki sposób Hero odnosi rany???
Hero ma zawsze na początku 100% życia. Zycie może utracić poprzez walkę na zasadzie takiej jak obliczane są straty wojska. Najlepiej zilustruje to przykład

Atakujemy 10000 Toporów 5000 GR i Hero
Straty 3000 Toporów 1500 GR, a Hero utraci proporcjonalnie do tego 30% życia

W przypadku ataku samym Hero liczy sie wtedy tylko i wyłącznie statystyka Atak Hero oraz DEF jednostek przeciwnika. Hero traci tyle życia ile normalnie procent wojska mającego ten sam atak co Hero by zginęło

Atakujemy Hero GT 900 ataku (nie statystyki) na 60 Pałkarzy atakiem normalnym. Maja oni w sumie 300 obrony na jazdę, czyli efekt będzie taki sam jak w przypadku walki 10 GT vs 60 Palek (zapewne padną jakieś 2 GT - czyli Hero straci około 20%). Jak liczba życia spadnie do 0 to Hero umiera i można go potem wskrzesić

Wyjątek
Jeśli Hero straci 95% lub więcej w jednej walce to jest to traktowane jak śmierc Hero i Hero umiera

Dodatkowo
Jeśli w DEF-ie stoi Hero to czasem można zaobserwować, ze Hero giną szybciej niż cały DEF. Dzieje się tak w wyniku faktu, ze Hero traci tyle procent ile armii padło w każdym ataku z osobna
Zakładając, ze mamy 3 ataki z rzędu coraz słabsze
Pierwszy zabija 40% DEF-a
Drugi zabija 40% tego co zostało
Trzeci zabija 30% tego co zostało

Na koniec walki stoi tam nadal ~25% DEF-a początkowego to jak łatwo policzyć według gry Hero oberwał za 110%

Dobra teraz statystyki (ogółem polecam symulator Hero w FAQ jeśli idzie o statystyki)
- Atak - chyba dość jasne o co chodzi. Siła uderzeniowa samego Hero. Ilość dodatkowych pkt ataku za każdy przyznany pkt zależy od rodzaju jednostki
- Obrona - analogicznie jak Atak
- Bonus OFF - dodatkowa siła ataku jaka zostanie doliczona armii atakującej razem z Hero. W praktyce jest to kumulatywne z innymi Bonusami tak, wiec jest to najważniejsza statystyka dla Hero graczy OFF. Poza tym bonus do ataku dolicza się również w przypadku Katapult i Administratorów. Nie wiem jak jest w wypadku Taranów, ale chyba tez
- Bonus DEF - dodatkowa siła obrony jaką dysponują - i tu jest kilka przypadków
a) Wszystkie nasze jednostki na wiosce, gdy bronimy którejś z naszych wiosek
b) Wszystkie nasze jednostki broniące cudzej wioski, ale tylko te, które zostały wysłane na posiłki z tej samej wioski co Nasz Hero
W praktyce Bonus DEF jest bardzo dobry choćby w przypadku kontr na Nasz OFF. Kumulując go razem z Fortyfikacja (jeśli kontra leci bez Taranów co jest najczęstsze, bo zazwyczaj nie ma na nie czasu) i w przypadku gdy ktoś (tak jak ja) daje swojemu OFF-owi jednocześnie ulepszenia w kuźni powoduje, ze aby skontrować czyjś OFF, trzeba do tego użyć OFF-a podobnej wielkości, a i tak niewiele z armii kontrującej zostanie
- Regeneracja - tempo w jakim Nasz kochany Hero odzyskuje % utraconego życia. 5% na każdy władowany w ta umiejętność pkt doświadczenia



Bohatera robimy zawsze z NAJTAŃSZEJ JEDNOSTKI w danej nacji!!!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.plbusy Munchen ukryta sobieszewo tibia forum